Michal Hlaváč

Michal Hlaváč začal pôsobiť v žurnalistike od roku 1996 v regionálnych médiách Nový život Turca a Televízii Turiec. V roku 1997 bol externým regionálnym redaktorom denníka Sme. Od roku 2000 pracoval v Tlačovej agentúre Slovenskej republiky ako redaktor domáceho spravodajstva. V roku 2003 sa stal vedúcim domácej redakcie a o rok neskôr zástupcom šéfredaktora. Od augusta 2008 bol šéfredaktorom spravodajského servera Aktuálne.sk. Dnes pôsobí v projekte Škola politického marketingu – Vrtieť psom.

Etika politického marketingu Silu marketingu v rukách politikov a politických strán sme v posledných mesiacoch mohli  priam ukážkovo sledovať najmä počas prezidentskej kampane. To, že niekedy stojí len na tenkej etickej hrane, sme videli takisto. V diskusii chceme pátrať po tom, kde propagácia politickej myšlienky prekračuje hranice morálky a stáva sa manipuláciou. Zaujíma nás, ako umenie politického marketingu využívajú zástanci konzervatívnych myšlienok a ako môže slúžiť pravde. Analytik, novinár a politický marketér známeho blogu Vrtieť psom bude diskutovať s riaditeľom najväčšej “watchdog” organizácie pre korupciu a politickú transparentnosť na Slovensku. Podujatie moderuje Jozef Majchrák. Michal Hlaváč, Gabriel Šípoš Kedy je politický marketing morálne zlý? Potrebuje pravda vôbec nejaký marketing? Zlyhávajú zástancovia konzervatívnych hodnôt, ak na konzervatívnom Slovensku nevedia vyhrať voľby? Politika O morálnych hraniciach politického marketingu. etika politickeho marketingu silu marketingu v rukach politikov a politickych stran sme v poslednych mesiacoch mohli priam ukazkovo sledovat najma pocas prezidentskej kampane to ze niekedy stoji len na tenkej etickej hrane sme videli takisto v diskusii chceme patrat po tom kde propagacia politickej myslienky prekracuje hranice moralky a stava sa manipulaciou zaujima nas ako umenie politickeho marketingu vyuzivaju zastanci konzervativnych myslienok a ako moze sluzit pravde analytik novinar a politicky marketer znameho blogu vrtiet psom bude diskutovat s riaditelom najvacsej watchdog organizacie pre korupciu a politicku transparentnost na slovensku podujatie moderuje jozef majchrak michal hlavac gabriel sipos kedy je politicky marketing moralne zly potrebuje pravda vobec nejaky marketing zlyhavaju zastancovia konzervativnych hodnot ak na konzervativnom slovensku nevedia vyhrat volby politika o moralnych hraniciach politickeho marketingu
politika
1
1398880800
etika politickeho marketingu