Gabriel Šípoš

Gabriel Šípoš je od roku 2009 riaditeľom Transparency International. Vyštudoval ekonómiu a politológiu na Stredoeurópskej univerzite (CEU) v Budapešti (1996-99), a žurnalistiku na Academia Istropolitana Nova v Bratislave (2000/2001). Od roku 2001 pracoval ako analytik v inštitúte INEKO, predovšetkým na projekte zlepšovania profesionality a etiky médií – blogu Slovak Press Watch.

Etika politického marketingu Silu marketingu v rukách politikov a politických strán sme v posledných mesiacoch mohli  priam ukážkovo sledovať najmä počas prezidentskej kampane. To, že niekedy stojí len na tenkej etickej hrane, sme videli takisto. V diskusii chceme pátrať po tom, kde propagácia politickej myšlienky prekračuje hranice morálky a stáva sa manipuláciou. Zaujíma nás, ako umenie politického marketingu využívajú zástanci konzervatívnych myšlienok a ako môže slúžiť pravde. Analytik, novinár a politický marketér známeho blogu Vrtieť psom bude diskutovať s riaditeľom najväčšej “watchdog” organizácie pre korupciu a politickú transparentnosť na Slovensku. Podujatie moderuje Jozef Majchrák. Michal Hlaváč, Gabriel Šípoš Kedy je politický marketing morálne zlý? Potrebuje pravda vôbec nejaký marketing? Zlyhávajú zástancovia konzervatívnych hodnôt, ak na konzervatívnom Slovensku nevedia vyhrať voľby? Politika O morálnych hraniciach politického marketingu. etika politickeho marketingu silu marketingu v rukach politikov a politickych stran sme v poslednych mesiacoch mohli priam ukazkovo sledovat najma pocas prezidentskej kampane to ze niekedy stoji len na tenkej etickej hrane sme videli takisto v diskusii chceme patrat po tom kde propagacia politickej myslienky prekracuje hranice moralky a stava sa manipulaciou zaujima nas ako umenie politickeho marketingu vyuzivaju zastanci konzervativnych myslienok a ako moze sluzit pravde analytik novinar a politicky marketer znameho blogu vrtiet psom bude diskutovat s riaditelom najvacsej watchdog organizacie pre korupciu a politicku transparentnost na slovensku podujatie moderuje jozef majchrak michal hlavac gabriel sipos kedy je politicky marketing moralne zly potrebuje pravda vobec nejaky marketing zlyhavaju zastancovia konzervativnych hodnot ak na konzervativnom slovensku nevedia vyhrat volby politika o moralnych hraniciach politickeho marketingu
politika
1
1398880800
etika politickeho marketingu